Pentru Project CARS, Slightly Mad Studios foloseşte o versiune adusă la zi a engine-ului Madness (acelaşi din miniseria NFS: Shift), fiind eliminate însă toate problemele legate de controlul cu răspuns întârziat caracteristic acestor jocuri. Mai mult, partea grafică a fost serios îmbunătăţită, fiind adăugat suport pentru tehnologiile moderne precum DirectX 11.
Chiar dacă Project CARS se doreşte a fi un simulator cât se poate de serios, creat pentru publicul hardcore, jocul celor de la Slightly Mad Studios va oferi şi o serie de driving assists, menite să atragă şi iubitorii seriilor Gran Turismo sau Forza Motorsport.
Acestea se vor dovedi deosebit de utile în numeroasele discipline pe care Project CARS le va pune la dispoziţie: obiectivul producătorilor este ca jucatorii să plece de la simplele întreceri de kart-uri, să treacă prin cursele cu maşini exotice, şi să sfârşească drept un pilot profesionist (de raliu, touring cars sau bolizi de Formula 1).
Project CARS ar trebui să fie lansat în luna noiembrie a acestui an, jocul fiind aşteptat atât pe PC, cât şi pe Xbox 360, PlayStation 3 şi Nintendo Wii U. Până atunci însă, vă lăsăm în compania câtorva trailere cu secvenţe de gameplay.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu