sâmbătă, 16 februarie 2013

Madalin Ionescu, despre sotia sa: "Cristina este sexy si atragatoare. Cand am vazut-o goala mi s-a taiat respiratia! Barbatilor le plac femeile cu forme"



Madalin Ionescu a tinut sa critice toate gurile rele care au tot spus ca sotia lui s-ar fi ingrasat.


Prezentatorul WOWbiz este foarte de mandru de Cristina si o considera sexy si atragatoare. El recunoaste ca are langa el o femeie cu forme si asta pentru ca barbatii nu sunt atrasi deloc de femeile slabe.

"As vrea sa le spun ziaristelor care atarna pe la fundul Cristinei, ca, spre deosebire de ele, sotia mea are linia corpului si formele perfecte! Fara nici o exagerare! Chiar daca ar avea cateva kilograme in plus, a ramas uluitor de atragatoare si de sexy! Nu cred ca mai exista vreo femeie in spatiul public care sa aiba armonia formelor ei (cat se poate de naturale)... Imi aduc aminte de momentul in care am vazut-o pentru prima oara goala ... Pur si simplu mi s-a taiat respiratia! Nu mi-a venit sa cred. Imbecilitatea asta cu femeile slabe, impusa de tot felul de designeri cu probleme mari de identitate sexuala, a distrus o multime de destine ... Adevarul e ca barbatilor le plac femeile cu forme"
a scris Madalin pe contul lui oficial de Facebook.

Sursa : wowbiz.ro


Share:

0 comentarii:

Traduce pagina

Total vizite postari

Nume

E-mail *

Mesaj *

Blog Archive

Un produs Blogger.