duminică, 24 martie 2013

ReadyMakers


                         
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Site: http://www.readymakers.com/
### Ai nevoie de o firma de gazduire profesionala pentru a-ti gazdui propriul server de metin2 si nu numai ?
### Nu stai prea bine cu banii ? Cele mai mici preturi garantat !!
### Vrei cele mai bune performante in materie de HardWare ( RAM, HDD, PROCESOR ) ?
### Vrei conexiune la internet de 100 mbps, 1Gbps sau chiar 10Gbps ?
### Vrei suport care sa-ti fie la dispozitie mereu, foarte prietenos, foarte amabil, gata mereu sa te ajute si sa-ti rezolve problemele, cateodata chiar sa-ti ofere si extra suport care se plateste pe gratis( mai fac unele exceptii, cum am fost eu) ?
### Vrei flexibilitate la oferte, sa poti negocia preturile si specificatiile serverului dedicat, VPS sau VDS ?
### Vrei sa-ti alegi propriul sistem de operare(iti alegi de pe google) pe care sa ti-l instaleze echipa tehnica sau chiar tu daca doresti ?

Aceasta firma este solutia cea mai potrivita care dispune de toate caracteristicile precizate mai sus !
Este o firma de hosting din Anglia dornica de noi clienti si care ofera cea mai buna performanta la preturi foarte foarte mici !

De unde stiu eu ca toate caracteristicile precizate mai sus sunt adevarate ?: din propria experienta
Acesti baieti sunt foarte amabili si ofera servicii foarte bune, mie unul mi-au mutat VDS-ul din Suedia in Olanda gratis si mi-au acceptat propunerea de a-mi da 2 gb ram in plus scazandu-mi din HDD
Mi-au oferit optiunea de a-mi instala singur sistemul de operare dorit la alegere oricare de pe net.
De ce sa alegi ACUM aceasta firma ? pentru toate caracteristicile de mai sus si in plus poti profita de faptul ca aceasta firma este nou iesita pe piata si toata lumea stie ca prima impresie conteaza de aceea vor face tot posibilul sa-si multumeasca primii clienti( nu fac nici o aluzie la clientii de pe viitor) !

Va recomand aceasta firma. Preturi foarte bune Update-uri la zi . 
 Site : http://www.readymakers.com/



Share:

0 comentarii:

Traduce pagina

Total vizite postari

Nume

E-mail *

Mesaj *

Blog Archive

Un produs Blogger.