sâmbătă, 23 martie 2013

Istoria Internetului: Cum aratau Google, Facebook sau Twitter la lansare


Unele dintre cele mai cunoscute site-uri din lume, ca Facebook, Google sau Amazon, si-au schimbat radical aspectul de-a lungul timpului.
In 1998, sigla Google era urmata de un semn de exclamare, iar site-ul oferea doar optiunea de cautare a termenilor. Google indexa 25 de milioane de pagini, in timp ce in prezent indexeaza 25 de miliarde, scriedailymail.co.uk.
Amazon, care in prezent vinde milioane de produse, printre care jucarii, electronice si ceasuri, se lauda in 1994 ca este "cea mai mare librarie din lume", oferind peste un milion de titluri. Chiar si la acea vreme, site-ul invita utilizatorii sa isi spuna parerea si sa faca recomandari.
Facebook, care a fost lansat in 1994 la Universitatea Harvard, nu a facut schimbari majore la aspect, pastrand culorile alb si albastru.
Pagina Twitter avea, in 2005, un fundal alb si sigla verde, complet diferite de aspectul din prezent, cu albastru si emblema cu pasare. La lansare, numele site-ului era scris "Twttr", iar motto-ul paginii era "Daca ai un telefon mobil si poti scrie mesaje, nu te vei mai plictisi niciodata".
Russell Beale, profesor de interactiune intre om si computer la Universitatea din Birmingham, sustine ca schimbarile pe care le-au facut site-urile de-a lungul timpului au remediat problemele pe care le aveau la lansare.
"Amazon este exemplul clar al site-urilor de la inceput: text albastru subliniat, fara grafica sofisticata", spune profesorul.





Share:

0 comentarii:

Traduce pagina

Total vizite postari

Nume

E-mail *

Mesaj *

Blog Archive

Un produs Blogger.