joi, 27 iunie 2013

Pentru că nu ştiau ce să facă de doliul naţional, mulţi români au tăiat porcul :))

Stupoare, deznădejde şi confuzie pentru milioane de români, care n-au ştiut ce trebuie făcut cu ocazia doliului naţional şi s-au simţit obligaţi să taie porcul.
"Nouă nu ne-a spus nimeni nici cum să ne îmbrăcăm, nici cum să ne comportăm de doliul naţional. Ce să facem, dacă nu am avut posibilităţi să ne educăm şi noi? Am zis să facem ceva creştinesc şi am decis să tăiem porcul", susţine Cătălin B, din Caracal.
Românii îndoliaţi declară că le-a fost destul de milă de godaci, mai ales că erau foarte mici şi s-ar mai fi îngrăşat mult până la Crăciun.
E păcat că l-am tăiat acum, n-avea decât 60 kg, dar dacă a zis şi premierul că trebuie să ne implicăm, l-am tăiat. I-am făcut datinile creştineşti, adică i-am crestat o cruce în frunte şi i-am dat cu sare şi mălai. Sperăm că e suficient pentru un doliu, atât am putut şi noi, ce să facem", a mai declarat Cătălin B.
Românii care au ţinut doliul naţional mai declară că au pregătit şi pomana porcului, pentru ca serbarea doliului naţional să fie completă.

Share:

0 comentarii:

Traduce pagina

Total vizite postari

Nume

E-mail *

Mesaj *

Blog Archive

Un produs Blogger.