joi, 29 septembrie 2016

OTTO Computers Câmpina

Acesta nu este cumva o reclama platita sau mai stiu eu ce. Doar parerea mea despre un magazin care imi place foarte mult.
Nu stiu cati dintre voi stiti dar eu sunt bata la calculatoare. Si aici ma refer la pardea de hardware unde trebuie sa ai cateva cunostinte de baza pentru a te descurca in domeniu. Nu de curand mi-am achizitionat un calculator de la OTTO Computers din Câmpina (orasul unde domiciliez). Atunci la prima vedere parea un magazin ca oricare altul, nu ii cunosteam pe cei de acolo si nu stiam cum imi vor trata preferintele mele in legatura cu viitorul calculator. Odata intrat in vorba cu Sandu (cel care se ocupa de vanzari) toate asteptarile tale negative s-au dus. Tipul vorbeste in termeni de specialitate, fara a se balbai, fara sa te faca sa nu intelegi absolut nimic din ce zice. Pe scurt, vorbeste pe limba fiecarui client si ii respecta alegerile si datorita chestiei acestea, am inceput sa recomand prietenilor mei acest magazin de unde isi pot cumpara calculatoare, laptop-uri, tablete, componente PC si asa mai departe la un pret foarte foarte ok. Mai mult ca ok de fapt. Preturile sunt pe gustul tuturor, inclusiv serviciile lor. Daca aveti vreodata drum in Câmpina sau daca stai in acest oras, iti recomand sa le faci o vizita si sa ne spui parerea ta despre ei :). Magazinul se afla pe bulevardul Carol I , nr. 63. bl. 23F la parter, iar programul lor este de luni pana vineri in intervalul 09:00-18:00. Daca vrei sa aflii promotiile lor intra pe http://www.ottocomputers.ro/  :) 

Mult succes la cumparaturi !
Share:

0 comentarii:

Traduce pagina

Total vizite postari

Nume

E-mail *

Mesaj *

Blog Archive

Un produs Blogger.