miercuri, 30 octombrie 2013

Record! O şoferiţă româncă a făcut ocolul lumii în 300.000 de manevre de parcare

O cheamă Marcela Ciuruc, are permis de 4 ani şi a reuşit o performanţă pe care un bărbat ar egala-o extrem de greu. Marcela a făcut ocolul lumii în propria maşină, un Matiz verde, în 300.000 de manevre de parcare.
"Încercam să parchez pe Căderea Bastiliei. Găsisem un loc, plecase o dubă mare de-acolo. Am semnalizat, m-am înscris să parchez şi din două manevre eram la Vama Giurgiu. Am intrat puţin în panică, am aprins avariile, m-am reînscris să fac parcarea, nu m-am dat bătută", susţine Marcela Ciuruc, şoferiţa recordmenă.
După câteva zeci de alte manevre, Marcela a observat că oamenii încep să-i ceară paşaportul. "Din fericire îl aveam la mine, n-au fost probleme", susţine Marcela.Potrivit şoferiţei, ocolul lumii în manevre de parcare n-a fost lipsit de incidente."Cel mai dificil a fost când m-am urcat cu spatele pe un feribot între Malaezia şi Papua Noua Guinee. În rest, a mers strună", spune şoferiţa, care în cele din urmă a parcat pe Căderea Bastiliei, dar din sens invers şi a fost amendată de poliţie pentru că circula pe interzis. Marcela susţine însă că amenda a fost mai mult din invidie, bărbaţii neputând să egaleze vreodată ce face o femeie la volan.
Share:

0 comentarii:

Traduce pagina

Total vizite postari

Nume

E-mail *

Mesaj *

Blog Archive

Un produs Blogger.