Toyota, Mercedes-Benz si BMW sunt cele mai valoroase brand-uri auto din lume, arata editia 2013 a topului realizat de Interbrand pentru cele mai mari 100 de brand-uri. Domeniul auto este cel mai prezent in top 100, cu 14 companii dintre care trei valoreaza peste 30 mld dolari fiecare.
Toyota este cel mai valoros brand auto, cu 35,9 mld dolari, Mercedes face 31,9 mld dolari, iar BMW, 31,8 mld dolari. Lucrurile s-au schimbat mult fata de primul top facut acum 13 ani: atunci Toyota valora 18,8 mld dolari, Mercedes valora 21,1 mld dolari, iar BMW, doar 13 mld dolari, castigand astfel cel mai mult in 13 ani.In cel mai nou clasament, Honda este pe locul patru, cu 18 mld dolari, Volkswagen valoareaza peste 11 mld dolari, iar Ford si Hyundai au depasit fiecare 9 mld dolari. Audi a trecut de 7 mld dolari, iar Porsche si Nissan trec de 6 mld dolari.
In Top 100 total, domeniul auto are cele mai multe companii, 14 la numar, iar ca si locuri ocupate, Toyota este pe 10, Mercedes pe 11 si BMW pe 12.La final de top 100 se gasesc alte trei marci: Harley Davidson, Chevrolet si Ferrari care valoreaza in jur de 4 miliarde dolari.
Top 5 brand-uri din toate industriile:
1. Apple 98,3 mld dolari
2. Google 93,2 mld
3. Coca-Cola 79,3 mld
4. IBM 78,8 mld
5. Microsoft 59,5 mld
miercuri, 2 octombrie 2013
Home »
Turbo News
» Care sunt cele mai valoroase brand-uri auto din lume
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu