miercuri, 30 octombrie 2013

Românii au inventat o aplicaţie pentru iPhone capabilă să provoace erecţie

Aplicaţia se instalează foarte simplu şi nu necesită cunoştinţe avansate de utilizare a iPhone-ului, având în vedere că beneficiarul nu ştie carte. Odată instalată, aplicaţia iHard are capacitatea de a provoca o erecţie stabilă şi durabilă, aşa cum mulţi şi-ar dori să aibă pe telefoanele lor. Din meniul principal al aplicaţiei se poate seta durata erecţiei, intensitatea şi, evident, direcţia acesteia. Odată încărcată, erecţia poate fi folosită imediat sau poate fi expediată altcuiva. Prin SMS sau e-mail, erecția poate fi trimisă unui prieten sau, dimpotrivă, unui dușman de moarte.
Programatorul spune că ideea de a face o astfel de aplicaţie i-a venit în timp ce era la o petrecere onomastică. „Stăteam la masă cu vreo șase fete şi mă plictiseam pe moarte. Atunci m-am gândit: ce bine ar fi să am acum o erecţie pe telefon, să mă joc cu ea! Și m-am pus pe programat.”
Share:

0 comentarii:

Traduce pagina

Total vizite postari

Nume

E-mail *

Mesaj *

Blog Archive

Un produs Blogger.