duminică, 30 octombrie 2016

Copilaria din anii '90 vs copilaria de acum :)

Astazi, 30 octombrie 2016 stateam pe Facebook si derulam News feed-ul agasant in jos cand de odata imi apare urmatoarea notificare : "In aceasta zi" unde am gasit filmuletul de mai jos. Tipul de pe fundal povesteste despre diferenta dintre copii de astazi si copii de ieri. Sau mai bine spus , cum era copilaria inainte de smartphone, Facebook, etc. si cum a fost dupa.
Eu sunt nascut in '98 si va spun sincer ca-s mandru ca am mai apucat putin din chestiile cool de la aceea vreme. Chestii "cool" cum ar fi : joaca din parcarea blocului, toti radeam si ne simteam bine si intram in case dupa ora 9 cand parintii nostri veneau de mai multe ori, jocurile  video de pe TV de pe acele console in care bagai caseta cumparata cu 100 de mii pe vremea aia din targuri ( 10 lei acum ) si lista poate continua. Pentru mine a fost cea mai frumoasa perioada a copilariei mele, perioada in care nu stiam ce inseamna internet, perioada in care...nu simteam ca voi creste mare si voi avea multe sau sute de responsabilitati pe umerii mei. As da orice acum ca sa mai traiesc acele momente chiar daca sunt inca tanar si am implinit 18 ani in luna mai :) .                Copilaria si mai ales dorul de copilarie il ai la orice varsta. De aceea eu mi-am propus ca la orice varsta sa incerc sa mai fiu din cand in cand copilaros ...chiar daca stiu ca acest lucru nu este bun pentru societate :) . Societatea te critica orice ai face oricum... In fine, anii au trecut si internetul si-a pus din ce in ce mai mare amprenta pe oameni si mai ales , pe copii care acum oriunde ai iesi ii vezi cu ochii rosii tinand in mana telefoanele cumparate de parintii lor inca de la varste fragede (3-4-5 ani si nu exagerez). Eu unul nu i-as da copilului meu telefon pana nu implineste cel putin 10 ani, chiar daca pare o idee comunista mai bine asa decat sa aflu ca (,) copilul meu a fost rapit sau in cel mai rau caz daca voi avea o fata...sa fie violata sau mai stiu eu ce.
             Sunt mandru sa spun ca pana la varsta de 17 ani nu am detinut nici un smartphone, nu prea m-au interesant si nici nu am avut si nici nu am posibilitatea sa imi cumpar unul. Telefonul meu este la al 3-lea proprietar (eu) si inca se mentine foarte bine.
Din ce in ce observ ca daca nu ai macar un telefon cat de cat ok inca de la varste mici...esti un nimic. Societatea asta spala copii inca de la varste mici si le baga in cap ideea ca daca nu ai X lucru, esti de cacat, esti un nimic. Halal am ajuns...si cu propozitia asta am inchis acest articol.
Mi-e pur si simplu dor de copilarie... Tie nu ? Ce amintiri ai din copilaria ta ?
Share:

0 comentarii:

Traduce pagina

Total vizite postari

Nume

E-mail *

Mesaj *

Blog Archive

Un produs Blogger.