vineri, 12 august 2016

Atunci cand reclamele devin emotionante...

De cand ma stiu nu sunt un mare fan al televizorului. Pot numara foarte usor pe degete cate zile stau intr-un an la televizor. De ce ? Pentru ca dupa cum bine stiti unii dintre voi, televiziunea din Romania incepe usor usor sa piarda teren in fata altor platforme de divertisment precum YouTube, Dailymontion si multe altele.In fine, subiectul principal de astazi nu face referire la televiziuni sau la emisiunile difuzate acolo, ci doar la reclame. Nu-i asa ca sunteti pur si simplu satuli de acele reclame fara un pic de logica? Acele reclame care nu transmit absolut nici un mesaj ? Ok,  poate sunt cateva dar nu indeajuns de mult. Nu vreau sa critic pe cineva, nu am nimic cu nimeni. Din punctul meu de vedere reclamele au evoluat mult, chiar foarte mult in ultimii 10-20 de ani chiar si in Romania. Dar sunt de parere ca reclamele pot fi impartite in 2 categorii: reclame obisnuite si reclame speciale, sau emotionante. De prima categorie nu vom vorbi acum, ci doar de cele speciale, adica cele care transmit un mesaj cu adevarat emotionant si multe altele. Am tot cautat lung si-n lat pe YouTube dar din pacate nu prea am dat de niste exemple foarte bune pana cand am dat de provocarea facuta de  King Beach cu "Try not to cry challenge" foarte asemanator cu "Try not to Laugh". In videoclipul lui aparea mai multe reclame, vreo 4-5 la numar daca nu ma inseala memoria. In viata mea nu am dat de asemenea reclame si prefer sa vad difuzate reclame de genul si pe posturile de televiziune din Romania, si de ce nu, si din Europa. 
Va las mai jos videoclipul original si va rog sa nu plangeti...prea tare :-) 
 

Share:

0 comentarii:

Traduce pagina

Total vizite postari