vineri, 21 aprilie 2017

Cand gaming-ul loveste rau. Persoanele cu dizabilitati nu ar trebui fi ignorate...

Well, stiu ca de mult nu am mai postat pe acest blog..asa ca ma voi revansa in aceasta seara.
Nu de curand, acum cateva minute am urmarit live-ul celor de la 3Chestii, toate bune si frumoase pana a venit un moment de tacere. Tacere atat din partea lui Petrow (3Chestii), dar tacere si din partea mea (pentru ca efectiv mintea mi s-a blocat). De ce? Ahm...simplu. Mi s-a readus in minte cat de norocosi suntem noi, cei care suntem cu sanatatea tun...noi cei care nu depindem de un tratament sau de niste pastile zi de zi. Atunci am realizat ca trebuie sa ma iubesc mai mult pe mine, sa iubesc mai mult lumea din jur. Chiar si pe cei care au probleme de sanatate.Grave. Am si eu un prieten bun cu dizabilitati si daca va vine sa credeti sau nu...societatea in ziua de astazi nici nu se uita la el. Ba mai mult, il ignora. De ce? Pentru ca oamenii in ziua de azi sunt mai mult focusati pe aspectul fizic, gen, prima impresie, desi acest prieten de-al meu ma rupe la capitolul inteligenta si nu numai. Revenind. In live-ul celor mentionati mai sus, am vazut 2 canale de YouTube (acestea fiind Micul GiganT si costy kyo). Aparent la prima vedere par 2 canale ale caror propietari sunt...sanatosi. Dar din pacate...acesti 2 creatori de continut (da, creatori de continut pentru ca ei creeaza ceva) au probleme grave de sanatate. Nu le cunosc prea bine povestea, i-am intalnit pentru prima data in aceasta seara si m-au lasat cu gura cascata si cu ochii in lacrimi. Deci, noi ne plangem ca parintii nostri nu ne dau bani de clubareala, de tigari, iPhone si toate cacaturile, iar acesti oameni cu dizabilitati isi traiesc viata fericiti, linistiti...iar noi tintim tot mai mult in a ne uri, in a ne da cap in cap la cea mai mica greseala. Frate...iubeste-ti aproapele. Asa cum e el, fie el prost sau destept, urat sau frumos, iubeste-l! Tu (cel care citesti asta) probabil nu ai nici o problema de sanatate atat de grava ca a lor, tu probabil ai cam tot ce ti-ai dori, tu probabil nu ai nevoie de cineva sa te ridice in pat ca sa mergi la WC si asa mai departe...Iubeste-te pe tine. Asa cum esti. Urat/a, gras/a, destept sau desteapta. Efectiv..in momentul actual mi-am scurs ultimul strop de inteligenta ca sa mai pot continua acest articol. Am sa-ti las mai jos 2 video-uri pilot de pe cele doua canale si sincer, as fi curios cum ai reactionat. 

Spoiler: pregateste-ti niste servetele daca esti emotiv!
Share:

0 comentarii:

Traduce pagina

Total vizite postari