duminică, 2 decembrie 2012
Home »
» eMAG va comercializa din 2013 si anvelope
eMAG va comercializa din 2013 si anvelope
Retailerul online eMAG va adauga in 2013 si anvelope in oferta sa, dar si alte accesorii auto, iar ideea de a vinde automobile online ramane in picioare, insa trebuie facute mai multe pregatiri, a spus intr-un interviu pentru HotNews, Iulian Stanciu, CEO al eMAG. Compania realizeaza majoritatea veniturilor din vanzari de produse IT si din electrocasnice, iar estimarile privind cifra de afaceri pe 2012 sunt de 180 milioane euro.
“Suntem in discutii avansate pentru vanzarea de anvelope si vrem sa venim cu ceva deosebit, sa le putem livra si acasa dar si la service si sa fie si echilibratul inclus si tot pachetul de servicii”, spune Iulian Stanciu.
“Am fi vrut sa prindem sezonul anvelopelor de iarna, dar am derulat foarte multe proiecte – Black Friday si altele – asa ca n-am reusit sa le includem inca in oferta, dar pana la vara le vom avea”, spune directorul general al companiei.
Ca produse legate de domeniul auto, eMAG a pus in oferta asigurarile RCA la final de 2011 si s-a aratat foarte multumita de cum au mers vanzarile.
Insa cat de departe se poate merge cu comertul online pe domeniul auto? Iulian Stanciu a mai vorbit despre dorinta de a ajunge sa puna la vanzare si autoturisme pe eMAG si spune ca s-au purtat discutii cu dealeri. “Din ce am discutat cu dealerii, desi lumea vine in showroom sa traga de usi, de volan, vine sa vada masinile, traficul pe site e tot mai important si cand se observa o crestere a traficului pe site, inseamna ca va urma si o crestere in vanzari”,mai spune seful eMAG.
“Eu cred ca se poate si la noi, insa lucrurile trebuie luate pas cu pas. Avem inca resurse limitate, chiar daca am mai facut angajari multe in IT si am ajuns la 70 de oameni pe partea dezvoltatorilor de soft”
Ideea de a vinde masini pe internet prinde contur la nivel european, iar un exemplu este magazin online Dacia Store din Italia care, chiar daca nu a dat rezultatele scontate, este un punct de pornire pentru Renault care a extins serviciile de achzitii online si pentru Franta.
Si Iulian Stanciu da Europa de Vest ca exemplu si adauga ca vanzarea de masini prin internet este fezabila.
“E greu sa nimeresti din prima drumul catre client. De exemplu in Germania oamenii au incredere sa cumpere online masini second-hand.. De ce ai avea incredere sa cumperi o masina second-hand care are tot felul de zgarieturi pe nu stiu unde sau probleme la motor sau alte probleme ascunse si sa nu ai incredere sa cumperi o masina noua? (…) Tranzactia si tot ce inseamna acte, discutii, informare se poate face online si la masini noi, iar clientul verifica produsul cand il primeste, la fel cum se intampla cu orice alt tip de produs”, spune Iulian Stanciu.
Compania realizeaza majoritatea veniturilor din vanzari de produse IT si din electrocasnice, iar estimarile privind cifra de afaceri pe 2012 sunt de 180 milioane euro. eMAG are in total circa 600 de angajati, s-a extins in Bulgaria si studiaza pietele din Turcia si Ucraina, ca posibile tinte de extindere pe mai departe.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu