sâmbătă, 8 februarie 2014

Cel mai mare turneu de sport electronic din România va avea loc la Sala Polivalentă între 26 şi 27 aprilie

DreamHack Bucureşti – cel mai important eveniment de sport electronic din România, se întoarce la Sala Polivalentă din Capitală, pentru al doilea an consecutiv. Timp de două zile, între 26 şi 27 aprilie, Bucureştiul va fi kilometrul 0 al gamingului, atât pentru unii dintre cei mai cunoscuţi jucători profesionişti din întreaga lume, cât pentru pasionaţii de sport electronic din România.
Evenimentul organizat de ComputerGames.ro pune anual România pe harta mondială a sportului electronic. Cu toate că la prima vedere poate părea o simplă joacă pe calculator, sportul electronic a câştigat din ce în ce mai mult teren în ultimul timp, iar ţara noastră a devenit cu adevărat reprezentativă pentru acest sport.
DreamHack înseamnă jocuri, Internet de mare viteză, sport electronic, turnee internaţionale, competiţii dedicate spectatorilor, tombole şi concursuri, costume tematice (cosplay), tehnologii de ultimă generaţie, comunicare şi divertisment digital, toate într-un festival hipnotizant ce le oferă vizitatorilor o experienţă unică în lume.
Organizat începând cu 2012, DreamHack Bucureşti aduce în România cei mai buni jucători profesionişti din întreaga lume, în turnee unde fanii pot să-i urmărească în acţiune, pe scenă sau chiar în zona de turneu. La rândul lor, jucătorii şi echipele din România au posibilitatea să-şi măsoare forţele împotriva unor adversari de talie mondială şi să demonstreze că sportul electronic este un fenomen ce nu trebuie ignorat.
DreamHack Bucureşti 2014 va include turnee pentru cele mai în vogă jocuri video ale momentului, fie ele pe PC sau pe consolă.Fanii League of Legends (LoL) vor putea asista la a doua ediţie a Cupei Liceelor, unde cele mai bune patru echipe din România vor lupta pentru premiile puse în joc.
La fel ca în ediţia precedentă, calificările pentru participările în playoff vor fi organizate online, mai multe informaţii despre înscrieri şi desfăşurarea meciurilor urmând să fie dezvăluite în curând pe www.dreamhack.ro.
De asemenea, pasionaţii de League of Legends se vor putea înscrie la rândul lor în confruntări 1 vs. 1 dedicate spectatorilor.
La DreamHack Bucureşti 2014 se vor mai desfăşura turnee de FIFA 14, Hearthstone şi Super Street Fighter IV, iar spectatorii vor avea şansa să-i vadă în acţiune pe cei mai buni jucători de StarCraft II din lume, în cadrul DreamHack Open. Întregul eveniment va fi transmis atât online, cât şi pe TV.
În zona High-Tech, vizitatorii vor putea testa cele mai noi tehnologii: SteamBox, prototipul Steam Controller, dar şi gadget-uri şi console de ultimă generaţie.
Indiferent dacă participi la competiţiile şi tombolele dedicate spectatorilor, testezi gadgeturi de ultimă generaţie în zona High-Tech, te bucuri de produsele exclusive puse la dispoziţie de Secret Shop sau trăieşti la intensitate maximă meciurile din turneele de eSport – dotate cu premii de zeci de mii de dolari, DreamHack Bucureşti 2014 are ceva de oferit pentru toată lumea.
Biletele pentru cel mai mare eveniment de gaming din România, DreamHack Bucureşti 2014, s-au pus în vânzare şi pot fi achiziţionate online prin intermediul ComputerGames Shop.
Preţurile biletelor variază între 34,99 şi 299 RON: http://shop.computergames.ro/bilete-dreamhack/dreamhack.
Pasionaţii de Dota 2 nu vor duce lipsă de activitate între 26 şi 27 aprilie. Evenimentul va găzdui un turneu internaţional de Dota 2 pe echipe (DreamHack Bucureşti 2014 Invitational) şi confruntări 1 vs. 1 dedicate spectatorilor.
Share:

Noua generaţie Subaru Legacy atacă A4 quattro şi Seria 3 xDrive

După numai 4 ani de carieră, precedenta generaţie Subaru Legacy e înlocuită de una complet nouă, japonezii sărind peste obişnuita practică a faceliftului. Noul Legacy, mai modern, şi-a serbat lansarea la Salonul Auto Chicago 2014. Să vedem dacă au de ce să se teamă celebrele berline germane premium cu tracţiune integrală.Ajuns la a şasea generaţie, noul Subaru Legacy vine cu un aspect exterior mult mai cuminte decât conceptul premergător de la Los Angeles 2013. E, de fapt, continuarea unei caracteristici a modelului japonez, care nu a încercat niciodată să surprindă printr-un design extravagant, rămânând dedicat unui public mai restrâns, relativ conservator.Noul Legacy joacă în liga berlinelor de clasă medie, având o lungime de 4,8 metri, o lăţime de 1,84 metri şi o înălţime de 1,50 metri. Ampatamentul se cifrează la 2,75 metri (la fel ca la precedentul Legacy), ceea ce e o valoare medie pentru actualul peisaj al clasei medii.
Noul Legacy marchează o evoluţie uşoară şi la capitolul aspect dinamic, inginerii promiţând că plafonul cu o coborâre mai accentuată nu va afecta habitabilitatea în spate. Tot un plus de dinamism se remarcă şi în designul interiorului, stilul fiind mai simplist şi cu o notă high-tech mai accentuată.Japonezii promit o calitate excelentă a materialelor şi asamblării, după cum ne-au obişnuit până acum, dar şi cu un nivel crescut al siguranţei, datorită noilor sisteme de asistenţă pentru şofer.
Dintre acestea se remarcă sistemul radar perimetral din spate, care oferă funcţie de asistenţă la unghiul mort, dar şi alertă de proximitate la mersul cu spatele (util mai ales la ieşirea dintr-o parcare fără vizibilitate). La care se mai adaugă o evoluţie a sistemului EyeSight (premiat de institutul american pentru siguranţă IIHS).Evident, principalul avantaj al lui Subaru Legacy rămâne sistemul de tracţiune integrală Symmetrical All-Wheel Drive, considerat de specialişti cel mai eficient sistem 4x4 din categoria sa. Aşa încât Legacy rămâne o alternativă interesantă pentru cei care vor un Audi A4 quattro sau un BMW Seria 3 xDrive.
Însă, faţă de rivalii germani, Legacy oferă o gamă de motorizări mult mai restrânsă. Pentru piaţa nord-americană, unde va fi vândut mai întâi noul Legacy, sunt oferite două motoare boxer pe benzină, ambele cuplate la o cutie de viteze CVT Lineartronic.n primul caz vorbim de un 2,5 litri de 175 CP, având patru cilindri şi un consum mediu de 30 mpg (circa 9,4 litri/100 km). În al doilea caz avem un 6 cilindri de 3,6 litri şi 256 CP, cu un consum mediu de 23 mpg (12,3 litri/100 km). Pentru piaţa europeană este de aşteptat să fie propus şi un diesel boxer de 2,0 litri, care va oferi un consum mai redus.
Preţurile la care va putea fi cumărat noul Subaru Legacy nu au fost comunicate încă, pe piaţa din SUA urmând a fi pus în vânzare în mod oficial din vara acestui an. Ceea ce înseamnă că nu vom vedea noul Legacy la Geneva 2014, ci, în cel mai bun caz, în toamnă, la Paris 2014.
Share:

Ferrari 250 Testa Rossa, cea mai scumpă maşină din Europa! Un preţ realmente ameţitor


Evident, nu e o ”maşină second hand” oarecare, ci o maşină de colecţie. Care, însă, a depăşit toate estimările specialiştilor, devenind cea mai scumpă maşină vândută la o licitaţie din Europa.Un exemplar Ferrari 250 Testa Rossa din anul 1957 a fost vândut recent, la o licitaţie din Marea Britanie, pentru suma de 24 de milioane de lire sterline. Adică aproape 30 de milioane de euro. Ceea ce face acest Ferrari cea mai scumpă maşină vândută la o licitaţie oficială din Anglia, dar şi din Europa.
Pe plan mondial, recordul este deţinut de un Ferrari 250 GTO din 1963, care a fost cumpărat la o licitaţie din SUA pentru ameţitoarea sumă de 52 milioane de dolari, adică vreo 38 de milioane de euro.Anunţ obişnuit: vând Ferrari de colecţie, stare bună, nu accept schimburi, ci doar milioane de euro...
Modelul de faţă este un prototip de curse, care a fost condus şi de campionul de Formula 1 Phill Hill, dar are în portofoliu şi două curse complete la Le Mans. Care este, însă, principalul argument care l-a făcut pe cumpărătorul anonim să dea atâţia bani pe maşină?
Starea ei. Modelul Ferrari 250 GTO din imagini nu este restaurat, aflându-se în aceeaşi stare ca acum 30 de ani, când a fost donat muzeului Henry Ford, după ce a fost folosită la multiple curse peste Atlanic. Maşina a ajuns ulterior în mâinile milionarului Eric Heerema, care acum e foarte bucuros că a făcut o asemenea afacere.Deşi în ultimii zece ani valoarea maşinilor de colecţie Ferrari a crescut de patru ori, specialiştii se îndoiesc de faptul că vreun alt model Ferrari 250 Testa Rossa va depăşi valoarea exemplarului de faţă. Care are numărul de şasiu 0704 şi a fost una dintre maşinile favorite ale designerului Sergio Scglietti.
Rămâne, totuşi, o dilemă: cu toată istoria din spate, aceste maşini rămân, până la urmă, nişte obiecte din metal. Oare nu e exagerată această pasiune a colecţionarilor, dispuşi să cheltuiască sume exorbitante, mai ales în timp de criză? Sau pasiunea fără decadenţă e de neconceput...
Share:

vineri, 7 februarie 2014

5 lucruri mai putin stiute despre iPhone. Iti mai doresti acum acest telefon?

Apple a revolutionat comunicarea cu al sau iPhone. Insa exista si cateva lucruri mai putin stiute despre acest smartphone, care ar putea sa te faca sa iti schimbi parerea, spun cei de la 5facts. Primul iPhone ar fi trebuit sa arate ca un mar.Practic, tot ce ii spui asistentei virtuale Siri ramane stocat in centrul de date Apple din California timp de 2 ani. Mai aflam ca Apple a avut profit de 91,3 miliarde de dolari in 2013 doar de pe urma iPhone-urilor, dublu fata de Coca Cola.Una dintre primele incercari ale Apple de a desena un telefon a fost in 1982, cand acesta chiar arata precum un mar, potrivit patentului.Mai aflam ca cititorul de amprenta de la iPhone 5s nu functioneaza daca cineva iti taie degetul si vrea sa iti deblocheze telefonul. In 2011, in perioada octombrie-decembrie, numarul de iPhone-uri vandute in intreaga lume a depasit numarul de copii nascuti.
Share:

Tu ştiai cum a luat naştere numele ţării noastre?

Numele de „România“ vine de etnonimul „român“ şi de la numele Ţării Româneşti, provincia la sud de Carpaţi care datează din Evul Mediu, din secolul al XIV-lea. Istoricii spun că numele „România“ era menţionat neoficial în ziarele care apăreau înainte de Revoluţia de la 1848. Potrivit istoricului bănăţean Ioan Haţegan, numele ţării noastre este strâns legat de Imperiul Roman de Răsărit (sau Imperiul Bizantin). Actuala denumire a statului a apărut pentru prima oară, în această formă, în secolul al XIX-lea, dar originile sunt mult mai vechi. Paşoptiştii au ales acest cuvânt care să-i unească pe cei care se numeau oricum „români”. „Dat fiind că eram o ţară latină, la mijlocul secolului al XIX-lea, înainte de unirea lui Cuza, Alecsandri şi alţi intelectuali din acea perioadă au ales termenul de România, care vine de la vechea Romania, teritoriu al Imperiului Bizantin. România de astăzi este singura ţară neo-latină care a mai rămas din Imperiul Roman de Răsărit”, a explicat istoricul bănăţean Ioan Haţegan, părere confirmată şi de faptul că popoarele din jur sunt în majoritate slavice, românii fiind singurul popor din Balcani cu o limbă ce are origini clare în limba latină.    Numele de România, oficial din 1862 Oficial, numele de România a fost recunoscut în anul 1862, în cadrul primei Adunări Generale de după unirea Moldovei cu Ţara Românească. „Ţara noastră şi-a luat numele oficial la 24 ianuarie 1862, atunci când Moldova şi Ţara Românească au format un stat unitar, prin efortul remarcabil depus de Alexandru Ioan Cuza, care la data de 5 ianuarie 1859 a fost ales domnitor al Moldovei, iar pe 24 ianuarie al aceluiaşi an şi al Ţării Româneşti. În cadrul primei adunări de după Unire a fost aprobată iniţiativa lui Cuza ca statul român să preia denumirea oficială de România, şi care mai târziu a fost precizată în primul articol al Constituţiei din 1 iulie 1866”, explică Grigore Ioniţă, profesor doctor în istorie. „Cu toate că denumirea oficială a fost dată în anul 1862, numele a fost vehiculat  în perioada de dinaintea creării statului român modern. Locuitorii celor două principate au cerut  în cadrul Adunărilor Ad-Hoc din 7 octombrie 1857 şi 8 octombrie 1857 unirea Principatelor într-un singur stat cu numele de România. Însă, marile puteri europene întrunite la Convenţia de la Paris, în anul 1858 au respins această dorinţă a românilor. În declaraţie a s-a stipulat faptul că cele două principate se vor numi Principatele Unite ale Moldovei şi Valahiei”, conchide profesorul. În ziare, dinainte de 1848 Numele de România este legat de cel de „român“ (folosit iniţial în varianta de „rumân“) şi de la denumirea statului creat de Basarab I, la sud de Carpaţi, „Ţara Românească“. Istoricii specializaţi pe Epoca Medievală credeau că „actul de botez al României“ sunt scrierile unor cărturari italieni, saşi şi greci. „La începutul secolului al XVII-lea, cărturarul raguzan (n. r. din provincia Ragusa, din Sicilia) Giacomo Luccari foloseşte deja cuvântul România, denumind astfel Ţara Românească. În secolul al XVIII-lea, acelaşi termen este folosit de cărturarul sas Martin Felmer. La 1816, cărturarul grec Dimitrie Philippide scrie o Istorie a României şi o Geografie a României, în greacă. Multă vreme s-a considerat că aceste cărţi au constituit actul de botez al României, dar astăzi medieviştii descoperă mereu menţiuni mai vechi ale unor termeni asemănători precum Romaniolia“, afirmă profesorul Sorin Mitu, şeful catedrei de Istorie Modernă la Facultatea de Istorie şi Filosofie din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai Cluj-Napoca. În ziare, dinainte de 1848. Statul de la sud de Carpaţi, creat de Basarab I şi numit Ţara Românească apărea, cu calitate neoficială, în ziarele dinainte de Revoluţia de la 1848 cu denumirea de „România“. Termenul era folosit, tot generic, şi în timpul domnitorului Alexandru Ioan Cuza, deşi numele oficial al statului era Principatele Unite ale Moldovei şi Ţării Româneşti.
Share:

Chio Chips lansează o nouă gamă de chips-uri cu aromă de colivă

Cunoscuta companie care a lansat până acum pe piaţă chipsurile cu aromă de şaorma sau cele cu mici şi muştar s-a gândit să acceseze o piaţă virgină, cea a înmormântărilor unde, până acum, participanţii rămaşi în viaţă nu prea mâncau astfel de produse. Noile chipsuri, cu aromă de colivă, vor fi comercializate în pungi clasice sau în cutii care vor semăna şi cu paharele de plastic dar şi cu recipientele de Pringles, astfel încât să păstreze prospeţimea aromei vreme îndelungată. "Am observat că, în genere, înmormântările sunt foarte triste şi am dorit să aducem un pic de culoare în viaţa oamenilor. Sigur ar fi mai vesel dacă peste slujba preotului s-ar auzi oameni crănţăind voios ceva bun", a declarat directorul corporaţiei de chips-uri.Deja au început şi filmările la o reclamă de prmovare a produsului în care, mai mult ca sigur, va apărea rapperul Krem, că el apare în toate prostiile. Dacă produsul se va dovedi un succes, de sărbătorile pascale se intenţionează lansarea de chipsuri cu aromă de răcitură şi drob de miel.
Share:

miercuri, 5 februarie 2014

Lenovo cumpără tot! Ultimul zvon: divizia de PC-uri Sony

Aparent, misteriosul cumpărător este Lenovo, compania care tocmai a achiziţionat Motorola în urma unei tranzacţii de 2.91 miliarde dolari plătită gigantului Google. Zvonul este infirmat de Sony într-un comunicat datat pentru 1 februarie, a cărui formulare nu exclude însă posibilitatea vânzării diviziei de PC-uri către un alt cumpărător.Între timp, noi surse citate de Bloomberg semnalează că încheierea unei tranzacţii ar fi iminentă, anunţul oficial putând veni chiar mâine. Luând la cunoştinţă despre noile zvonuri apărute în presă, reprezentanţii Sony au admis că “se continuă analizarea mai multor opţiuni”, dar deocamdată nu este cazul pentru un anunţ oficial.Potrivit Nikkei, după vânzarea diviziei de PC-uri Sony îşi va concentra eforturile pentru o mai bună prezenţă în piaţa smartphone, unde cu excepţia câtorva modele Xperia bine primite competiţia oferită marilor producători de telefoane cu Android a fost modestă.
Share:

Mercedes-Benz E-Class facelift într-un devorator de asfalt

La un an după ce nemţii de la Mercedes-Benz au prezentat E-Class facelift, atelierul japonez de tuning Wald International a creat un kit de modificări pentru berlina germană, denumit Black Bison.Pentru că un E-Class standard arată destul de conservator, niponii s-au gândit să îi schimbe puţin înfăţişarea prin intermediul unui pachet aerodinamic care include spoilere noi, lumini de zi cu LED-uri încorporate în bara faţă, praguri laterale, un eleron pentru capota portbagajului şi încă un eleron pentru acoperiş.Dacă te gândeşti că e nevoie de două eleroane pentru că sub capotă aşteaptă liniştiţi miliarde de cai-putere, te înşeli, fiindcă japonezii s-au limitat doar la felul în care arată maşina. Altfel spus, nu există nici un plus de putere, dar există, în schimb, un plus la dimensiunea jantelor – 20 de inci – ceea tot e ceva.






Share:

Primul trailer pentru noul film Transformers 4: Age of Extinction

Primul trailer pentru cel de-al patrulea film din seria Transformers, intitulat „Age of Extinction”, a fost publicat pe internet după ce a fost difuzat în timpul meciului american de Super Bowl.Videoclipul ne arată o nouă serie de lupte între roboţii din cele două tabere adverse (Autobots şi Decepticons), precum şi actorul care va juca în rolul principal – Mark Wahlberg.Dacă mai pui la socoteală că în film vor apărea maşini ca Bugatti Veyron, Chevrolet Corvette Stingray şi un Camaro ceva mai special, e de aşteptat ca Transformers: Age of Extinction, care va avea premiera în luna iunie 2014, să fie un hit în ochii fanilor.
Share:

marți, 4 februarie 2014

Noi probleme pentru bătrânul Windows XP

ATM-urile sau bancomatele au o sarcină incredibil de simplă, transferul de bani sau, mai bine zis, de materializare în lume reală a fondurilor virtuale. Pentru asta, are în spate un sistem de operare nu foarte recent. Poartă numele de un Windows XP.  Cum în luna aprilie, pe data de 8 se va înceta suportul pentru acest SO, un studiu recent confirmă că nu mai puţin de 95% dintre ATM-urile aflate în circulaţie vor rămâne în aer când vine vorba de actualizări de securitate  sau anti-malware.Valoarea de 95% a fost obţinută de publicaţia Business Week în urma unui studiu foarte elaborat. În consecinţă, problema este cât se poate de reală şi de iminentă.Mulţi au confirmat similarităţi între ceea ce urmează să se întâmple cu Windows XP şi Y2K. La momentul respectiv, când anul 1999 era pe final, foarte mulţi s-au speriat ale lor computer vor deveni subit nefolositaoare după momentul intrării în 2000. În practică nu s-a întâmplat nimic şi este foarte probabil, ca la începutul lui aprilie, nici atunci să nu se va înâmple ceva remarcabil . Problema mai gravă şi stimulentul princial al unui upgrade la Windows 7 sau Windows 8 este că s-ar putea ca cineva să găsească o vulnerabilitatea pe platforma Microsoft care vizează vechiul XP şi aceea să se reflecte într-un şir de jafuri la bancomate deoarece ,,gaura” nu poate fi acoperită.În teorie, după ce au petrecut mai bine de 10 ani împreună, bancomatele ce vor rula Windows-ul vechi de 14 ani au mari şanse să fie vândute pe piese sau duse la fier vechi. Ca fapt divers, ar putea fi şi reprogramate cu un nou sistem de operare, problema este că ale lor configuraţii hardware nu sunt capabile de o astfel de tranziţie şi costurile de upgrade hardware sunt de neimaginat.
Share:

Nevoia de a memora totul

Examenul de BAC, 5-6 materii. La asta se reduc cei 4 ani de liceu pe care i-ai făcut. Dacă știai, te-ai fi concentrat doar pe materiile astea de la început.
Totuși ai fost obligat să memorezi informații din alte vreo 20 de materii pe care le-ai învățat pe parcursul anilor de liceu.Te simți obosit și exploatat. Ca să fii ținut pasul cu colegii tăi “mai buni”, trebuia să îți petreci mai puțin timp în afara casei tale sau să îți îmbunătățești tehnicile mnemonice.Într-un concurs în care accentul pică pe capacitatea unui om de a memora, câștigător o să fie cel care practică mai des pe baza unei metode care deja funcționează pentru el.Dacă tu nu ești dispus să reții atât informație redundantă, nu vei depune efortul nici la un nivel de 10%, cât depun cei pentru care notele bune reprezintă singura metodă de a obține respectul tuturor celor din jurul lor (părinți, colegi, profesori, rude).Mai degrabă, în loc să reții, o să trișezi, o să sabotezi un coleg sau o să profiți de bunătatea altuia de la care o să iei temele :).moonwalking-with-einsteinJoshua Foer a demonstrat prin puterea propriului exemplu, că poți să îți îmbunătățești capacitatea de a memora, dar asta nu te va face neapărat mai deștept, ci pur și simplu o să reții chestii pe care în mod normal nu le vei reține.Dacă ai citit tot articolul până în punctul acesta, probabil ai fruntea un pic încordată, respiri un pic mai repede și ești ușor agitat(ă).Știi de ce, nu? Pentru că ți s-au trezit atât de multe amintiri, care probabil te-au supărat foarte rău la momentul respectiv și au rămas latente în subconștientul tău.Ele se activează doar atunci când cineva îți reamintește cât de obositoare poate fi școala.A învăța înseamnă să înțelegi un lucru în așa fel încât să îl poți aplica. O dată aplicat acel lucru, el devine înțeles, iar o dată înțeles devine cunoaștere. Ce este cunoaștere nu poate fi uitat. Ceea ce nu poate fi uitat, poate fi folosit oricând:
Așa ai învățat să mergi.
Așa ai învățat să vorbești.
Așa ai învățat să scrii.
Într-adevăr, dacă nu le practici, nu le poți utiliza la un nivel optim, dar nu le pierzi. Cunoașterea reutilizată se reactivează.Așadar, rolul școlii și al educației ar fi să creeze cunoaștere. Iar cunoașterea de care este nevoie astăzi nu se reflectă în conținutul care se predă, în metoda prin care se predă și în felul cum este abordată educația per total.
Share:

Transfăgărăşan & Transalpina vs. Jaguar F-Type V8S

Întreaga planetă ştie de România şi de Transfăgărăşan după ce a fost difuzat episodul din emisiunea Top Gear în care Jeremy Clarkson spune despre DN7C că este „cel mai bun drum pentru condus din lume”. Pe bună dreptate, până la urmă, fiindcă Transfăgărăşanul este un drum extraordinar.Dar, aşa cum au aflat britanicii de la EVO într-o călătorie prin România la volanul unui Jaguar F-Type V8S, există un drum şi mai bun decât Transfăgărăşanul şi, surpriză sau nu, se află tot în România.
Share:

Traduce pagina

Total vizite postari

Nume

E-mail *

Mesaj *

Blog Archive

Un produs Blogger.